1. Leadtam egy rendelést, de nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Mit tegyek?
Rendszerünk minden rendelésről automata visszaigazoló e-mailt küld ki. Sajnos ritkán előfordul, hogy ez a levelezőrendszer Spam mappájába kerül. Kérjük, ellenőrizd ott is! Amennyiben ott sem találod, kérlek, írj nekünk az info@ttakacs.hu email címre.
2. Mennyi idő alatt kapom meg, amit rendeltem?
Webáruházunkon keresztül megrendelt termékeket házhoz szállítjuk az ország egész területére. Szállítási idő általában 1 hét, futárszolgálattal 2-3 munkanap.
3. Melyek a fizetési lehetőségek?
Bemutatótermünkben készpénzzel vagy bankkártyával, kiszállítás esetén utánvétellel vagy banki átutalással tudsz fizetni.
4. Euróban látom az árakat, hogyan tudom átváltani?
A főoldalon a jobb felső sarokban tudsz választani, hogy euróban vagy forintban szeretnéd látni az árakat. A termékeink árai eredetileg euróban vannak megadva az árfolyam ingadozás miatt. Azonban az átláthatóság érdekében az MNB napi árfolyama szerint átváltjuk forintba.
5. Miért nem látom az árakat?
A termékek árait csak regisztrált felhasználóink tudják megtekinteni a bejelentkezés után.
6. Magánszemélyek is tudnak rendelni?
Kizárólag viszonteladó partnereinket szolgáljuk ki akik rendelkeznek adószámmal, magánszemélyeket nem.