Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Kategóriák / Termékek

Gyakran ismételt kérdések

1. Leadtam egy rendelést, de nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Mit tegyek?

Rendszerünk minden rendelésről automata visszaigazoló e-mailt küld ki. Sajnos ritkán előfordul, hogy ez a levelezőrendszer Spam mappájába kerül. Kérjük, ellenőrizd ott is!  Amennyiben ott sem találod, kérlek, írj nekünk az info@ttakacs.hu email címre.

2. Mennyi idő alatt kapom meg, amit rendeltem?

Webáruházunkon keresztül megrendelt termékeket házhoz szállítjuk az ország egész területére. Szállítási idő általában 1 hét, futárszolgálattal 2-3 munkanap. 

3. Melyek a fizetési lehetőségek?

Bemutatótermünkben készpénzzel vagy bankkártyával, kiszállítás esetén utánvétellel vagy banki átutalással tudsz fizetni.

4. Euróban látom az árakat, hogyan tudom átváltani? 

A főoldalon a jobb felső sarokban tudsz választani, hogy euróban vagy forintban szeretnéd látni az árakat. A termékeink árai eredetileg euróban vannak megadva az árfolyam ingadozás miatt. Azonban az átláthatóság érdekében az MNB napi árfolyama szerint átváltjuk forintba. 

5. Miért nem látom az árakat? 

A termékek árait csak regisztrált felhasználóink tudják megtekinteni a bejelentkezés után. 

6. Magánszemélyek is tudnak rendelni? 

Kizárólag viszonteladó partnereinket szolgáljuk ki akik rendelkeznek adószámmal, magánszemélyeket nem.